piątek, 18 kwietnia 2014

019 Kwiaty z przyda-sie

Dzień dobry  wszystkim :)
Dziękuję za komentarze. Bardzo się cieszę, że podobała Wam się moja kartka w kształcie autobusu : ) Postanowiłam jeszcze przed weekendem majowym zrobić małe Candy. 
Zaglądnijcie więc do mnie koniecznie bo szykuję dla Was niespodziankę.

A teraz do rzeczy...
Zrobiłam dwie kartki z kwiatkami, które powstały z digi stempli przyda-sie link <TU>

Kartki powstały na wyzwanie 
w House of Cards  April Challenge #1: Cute & Fun and/or Shabby/Vintage + A Sketch. 


z tą mapką 


Pierwsza kartka w moich ulubionych niebieskościach.




Druga kartka <tutaj>

A na koniec jeszcze raz piękne kwiaty z digi-stempli przyda-sie mojej produkcji:
Jeśli wydrukujecie szablon do tworzenia kwiatków w formacie A5 ( tak jak ja )
to otrzymacie kwiatuszka ok 5,5 cm średnicy.

 

Pozdrawiam z Krakowa!


4 komentarze:

  1. This is a great use of the sketch and a beautiful card! I love the gorgeous ornaments around the oval and these subtle colors!
    Thank you very much for playing with us at House of Cards.
    Rosi x ...CAS-DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutely gorgeous! LOVE the big blooms and the soft spring colors! Fabulous! Thanks for joining us at House of Cards! HUGS and have a great week! :) Mynn xx

    OdpowiedzUsuń