niedziela, 10 maja 2015

Dla Mamy...

Witam w Niedzielny wieczór.
Po 2 tygodniach bólu, udalo mi sie lekko poruszac rekami.
Mam nadzieje ze kolejne tygodnie na zwolnieniu beda lepsze.
Dzis zrobilam magnes na lodówke dla mojej Mamy.
Chcialam zeby jej o mnie przypominal i byl optymistyczny.
Tak powstal magnes z okularami który wywraca oczami niemal dokladnie jak ja kiedy rozmawiam z moja Mama :) mam nadzieje ze sie jej spodoba :)





Drewniana baze pomalowalam farbami akrylowymi. Nakleilam wycieniowany fragment Pozegnania Lata PL002.Okulary wycielam z Waty Cukrowej WC012 i nakleilam bialy papier. 
Calosc uzupeniaja: Mini rózyczki biale, stokrotki, i kwiat wisni (wszystkie z Magicznej Kartki).
Duzo glossy accent - na kropkach okularow, na literkach z folii, na napisie 'Mamo'.



Mam nadzieje ze mojej Mamie przypadnie ten magnesik do gustu.



Pozdrawiam ze Szkocji!

2 komentarze:

  1. Jestem pewna, że Mama będzie zachwycona :) Super pomysł! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń