środa, 27 maja 2015

z innej beczki - zakupy Maj 2015

Witam wszystkich serdecznie i bardzo dziękuje komentarze.

Dziś post z innej beczki.
Właśnie wróciłam z zakupów i pomyślałam sobie ,że Wam pokażę co nieco... Może te informacje się przydadzą komuś, kiedy będzie zamawiał coś dla siebie.

Zaczynam od dodatków.

Tima Holtza - zawiasy, swoje kosztują, ale bardzo mi się podobają.

 w Polsce 1/3 tańsze TU

Mój pierwszy duży Pad Distress - vintage photo


Kluczyki półpłaskie Trimcraft / Dovecraft najnowsza kolekcja Bohemian. Tak wygląda cała kolekcja, z której mnie tylko kluczyki i koronki się podobają {jest ich niestety tylko po metrze długości}.
Kluczyk 2 x 4 cm alternatywa dla miłośników Tima Holtza


Taśma Trimcraft / Dovecraft kolekcja Sweet Paris też świeża. Taśmy jest 2metry.
Tu można zobaczyć całą kolekcję. Ja mam już cekiny z tej kolekcji (polecam). Mają taki cudowy kolor czerwony! Jeszcze pewnie coś kupię, pewnie już bym kupiła ale nie było żadnych padów.


Wstążka bawełniana Trimcraft / Santoro 1m. Mam dwie prawie identyczne, ale zawsze staram sie mieć zapas cienkiej bawełnianej wstążki.

 Teraz bedą papiery:
Dla mnie nowość, za to bardzo popularne w stanach BAZZILL 12" x 12".
Te akurat są perłowe , bardzo delikatnie perłowe , właściwie wyglądają jak równomiernie spryskane mgiełką, bo teraz kiedy siedzę w półmroku delikatnie rozbłyskują. Mają fakturę grubego lnu, ale dosyć gładką w dotyku ,nie jak polski papier wizytówkowy. Druga strona jest gładka i matowa. Na moje oko to one mają min 220-250gsm.

American Craft 35927 12" x 12" Dwustronny. Obie strony widać na zdjęciu.


American Craft 35322
Druga strona ma taki sam wzór, ale w jednym - miodowym odcieniu.

Teraz Pady:

Tilda Painting Flowers mini pad 6" x 6"
8 dwustronnych papierów , każdy w 4 kopiach
Czyli razem 24 :)


Trimcraft / Grace Taylor - Modern Cabin 12"x 12". 14 jednostronnych papierów + 2 strony nalepek


Trimcraft/ Docrafts A4 Simply Floral 
22 papiery jednostronne (11 wzorów), 16 stron wycinanek, 8 stron decoupage i dwie strony z samoprzylepnym alfabetem.
Nie widziałam tych zestawów w Polsce, a szkoda bo uważam, że sa super dla początkujących.
Papiery jednostronne są bardzo cienkie, Natomiast pozostałe są grubsze. Cały zestaw ma ok 1 cm grubosci!
Można zrobić naprawde dużo kartek z takiego zestawu.
Nawet jeśli część wycinanek ma angielskie napisy.


Jeśli ktokolwiek dotrwa do konca, to niech da znać w komentarzu :D
Pozdrawiam ze Szkocji!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz